مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن

 چهارمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن جمهوری اسلامی ایران، از 18 تا 21 دی ماه با حضور و مشارکت صدها شرکت داخلی و خارجی از ایران و 12 کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه که تلفیقی از دانش، هنر و صنعت است، سازمان‌ها، ارگان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی، دستگاه‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌های داخلی و خارجی؛ نوین ترین و جدیدترین توانمندی‌های خود در حوزه های مختلف طراحی و مشاوره معماری و دکوراسیون داخلی و همچنین آخرین دست آوردها و تولیدات حوزه های نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی را ارائه خواهند کرد.
در این نمایشگاه همچنین انواع دکوراسیون داخلی ، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش های تزئینی، تجهیزات دکوراسیون، دیوارپوشی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی ، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمندسازی، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های ایمنی ساختمان، سیستم های پالایشی مواد و دیگر محصولات و طرح ها، به معرض نمایش گذاشته می شود.

 در چهارمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی وخانه مدرن بیش از 250 شرکت داخل و خارجی آخرین دستاوردها ، طرح‌ها ، توانمندی‌ها ، محصولات و تولیدات خودشان را در فضایی بالغ بر 16 هزار متر مربع و در شش سالن 6-7-27-25-10و11 محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران عرضه می کنند.
چهارمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش مشارکت کننده داشته است که این موضوع نشان از رشد و توسعه حوزه طراحی و معماری صنعت ساختمانی کشور دارد. در چهارمین نمایشگاه بین المللی معماری ایران که از سوی شرکت نمانگر برپا می شود، کشورهای عربستان- فنلاند- مالزی-ایتالیا- چین- انگلستان- تایوان- ترکیه-کره-هلند و هنگ کنگ ، حضور و مشارکت دارند.
معرفی توانمندی‌های داخلی درحوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون، آشنایی شرکت‌های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، معرفی آخرین توانمندی ها و فناوری های نوین به ویژه در حوزه محصولات نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی، ایجاد فرصت‌های تجاری جدید، اشتغالزایی ، فراهم کردن زمینه تعامل بین دانشگاه و تولیدکنندگان و شناسایی پتانسیل خدمات صادراتی حوزه دکوراسیون کشور ، مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون، است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون از 18 تا 21 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد