مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

کارگاه سینرژی ، پارادایم و مهندسی دکوراسیون

کارگاه سینرژی ، پارادایم و مهندسی دکوراسیون

نظرات 3 + ارسال نظر
دینا چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 12:51

با سلام.
امیدوارم حالتون خوب باشه. میخواستم که من رو راهنمایی کنید. من دانشجویی ترم اول معماری هستم. و از ما خواستن که شاسی ببندیم پرسپکتیو پلان .
من هیچ زمینه ای ندارم و نمیدونم که باید چی کار کنم ممنون میشم اگه که راهنماییم کنید و یا اگه مدل عکسی از شاسی دارید برام ایمیل کنید . من از رشته ی ریاضی رفتم به این رشته و زیاد آشنایی ندارم.
با تشکر

دانشجوی معماری دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 18:40

سلام
مرسی
باید کارگاه خوبی باشه
ممنون از اطلاع رسانی

این هم پاسخ دندان شکن به بنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد